Mys lördag !

De blev en sväng förbi gudmor Marie innan.. mysigt ! :) Blev te och tjöt.. ja Noel han drack te oxå, han tyckte de va gör gott å drack typ upp halva min kopp haha! Vi blev iaf kvar där i 2 timmar !
Sen styrde vi bilen mot sjöbo för att hälsa på moffa å familj :)
Noel e alltid lika nyfiken där å ska kolla på allt å får uppmärksamhet hela tiden.. 
E ju lite annorlunda nu när han kryper oxå.. kattmaten va ju väldigt spännande haha.. han va där å grävde två gånger, tur de bara va torrfoder där då ;)
De blev dock ingen kattmat till honom utan han fick äta gröt me morfar ist !

 

Jag fick oxå lite mat där faktiskt.. de blev ryggbiff me klyftpotatis, taziki och sallad.. mm gott var de!

Sen blev de soffhäng och mys framför teven... Noel sov på mej en stund innan jag åt men sen vakna han igen pga tanden å va ledsen, men blev sen glad igen och så pendla de lite emellan i de humöret :) Från lite gnäll till skratt... men sen vid 9 tiden så tog vi och åkte hemmåt :) Å nu ligger han i min säng och tar upp större plats än va en sån liten person borde göra ! ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback