Mörker.

För lite över en timma sen så sten slockande min lilla skrutt... tyvärr kom han inte hem frisk och kry som jag hade hoppats på.. men han kom iaf hem glad :)
Men tyvärr e hans hosta kvar även om den är bättre.. men nu verkar han fått nån irritation i ögat ist oxå, blir lite gegigt åså i de.. stackarn=/
Å sen va han sååå trött men kämpa på bra länge me att få leka å röja runt här.. så i nästan 2 timmar orka han tills han slockande.. lite sent kanske men tidigare än vad jag trodde...haha..
Jag har nämligen glömt att ställa om klockan i hallen.. .så när ja kolla på den för ett tag sen å den visa 6 så tänkte jag att jisses så sent de här blir för honom att vila... å sen när ja sätter mej vid datorn så e hon ju bara 5 ;)
Men oj så mörkt de är ute redan.. tänkt att man tyckte de blev mörkt tidigt redan innan vi slog om klockan, ska ju inte prata om nu då.. e ju precis som de vore natt ute nu.. å trist väder är de oxå.. har nog regnat större delen av dagen här... men jag har ju hållt mej inne så de gör la inget :)

Farmor va här en snabbis innan oxå.. lämnade mat till mig hihi :) Fick rotmos me rimat kött.. mm gott!!
Får väl se hur länge Noel hade tänkt att sova.. de får väl bli lite halv knas i sov rutinerna när man inte mår bra.. å blir även mer konstigt nu när klockan ändras å grejer!

Hihi de här kortet e så kul. .för de ser inte ut som Noel även fast de gör de.. ja för de e ju han haha ;P


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Ja, jag har tips. Jag vet precis hur det känns att nästan kissa på sig eller för den delen göra det =(



Sätt dig över en pall bredbent och var rak i ryggen. Känn efter om du kan få kontakt med musklerna. När du får det så tänker du dig att du ska dra allt upp mot naveln. Typ som en dragkedja.



Sen är det magövningar som gäller. Plankan är guld värd. Det är inte förrän nu som jag kan få kontakt med musklerna då jag står upp så ge det tid.



Att knipa strålen kommer sen. Jäkta inte med. Testa någon gång i veckan för att se om det hänt något



Hoppas jag kunde vara till lite hjälp

2011-10-30 | 17:52:48
Bloggadress: http://saratilling.se
Katarina o milo säger:

Det är inte ögoninflammation?



Ja, usch vad mörkt det är nu :-S

2011-10-30 | 18:28:17
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
sanna säger:

troligtvis ögoninlflammation så nu måste du tvätta noga å var noga med dina egna händer :) de smittar sjukt mycket.. Å är vänligt vid förkylning. Min son har nyss haft de å blivit frisk.

2011-10-30 | 20:10:39
MANDY- Mamma till River & ägare av Bymandy.se säger:

ja grönt är fint på river och blått på noel ser jag =) Den där jackan har River också :)

2011-10-30 | 20:12:28
Bloggadress: http://mandyys.devote.se
Ida & Jouline säger:

Stackaren :( hoppas inte det är ögoninfektion han har fått :(



Fin header du har gjort.

Kram

2011-10-30 | 21:10:50
Bloggadress: http://idaochjouline.wordpress.com/
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Han var faktiskt olik sig på det kortet :)

2011-10-30 | 21:43:08
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Caroline säger:

Ja jag kan inte förstå att vara små grabbar blir ett år snart?! Helt sjukt va fort tiden går. Babblarna blir nog en uppskattad present!! :)



Jag har min plansch i en ram, utan glas. Första året skrev jag på planschen men det vart så kladdigt och fult så jag har den bara som prydnad.

2011-10-30 | 21:53:14
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Caroline säger:

Öhm, jag tror min kommentar vart lite knepig.. jag tyckte det såg ut som att det stod om babblarna två gånger? Såg det precis när jag klickade på skicka knappen. Hm...

2011-10-30 | 21:54:46
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Nej, men gud, vilken snygg jacka! :D Vart har du köpt den? Super fin!



Jag håller med dig, så jag förstår att du har fullt upp när Noel ska gå längs alla möbler :D Haha. Viktor gör bara det vid sin säng, men annars ställer han sig överallt.

2011-10-31 | 11:33:43
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback