Lekdag!

Idag har vi haft en riktig lek dag me fina mammor :) Började dagen på öppnis på norrby en sväng me lite lek och sångstund som Noel inte alls va speciellt intresserad av idag utan de va mkt roligare å krypa omkring å brötta å störa!! mhm..
Sen blev de knalleland för att äta lunch  :) Alltid lite vardags lyx att få äta ute :P

Noel fick sitta jämte sin brud Agnes å fika :)



Efter de så tog vi oss en promenad bort till leos lekland .. Noel sov en stund på vägen och även en stund där inne tills ja va elak å väckte honom för å äta lite.. sen blev de massa lek där inne för honom oxå :) Perfekt ställe att få busa av sej på.. .

 

Väl hemma så lämna vi bara vagnen så åkte vi upp och sa hej till farmor en sväng, men blev bara en kortis idag för Noel va sååå trött... han somna direkt när vi satte oss i bilen.. På vägen hem så sprang jag in och handla lite mjölk å bröd fort så han fick vila en stund till i bilen..elakt va ;)

Sen här hemma så blev de gröt och sen ett bad.. sen trodde ja herren skulle va jätte trött, men han fick ny energi och skulle absolut inte sova, vilket va ganska så tur för kl va bara 6 :P Så han stod överlyckling i sängen å fick komma upp igen :)

Han fick sitta å leka medan jag diska.. då passa han på att göra saker man inte fick.. räcker ju att man kollar bort i 2 sek haha... han hade iaf klättrat i hyllorna å hittat skålen me värmeljus å fått ner den så där satt han å banka me skålen i golvet haha... De finns 8 fack i hyllorna, jag har 2 å han har 6 st.. ändå är dom två facken man inte får röra roligast?!;)

Busen försöker smita ifrån sin brottsplats ;)

 

 

Nu ska väl herren snart få hoppa ner i sängen och sova och jag tänkte fixa lite te å macka tror jag å bara andas ut här i soffan :)

Så här lycklig är man när man väcker sin mamma på morgonen haha..

 


Kommentarer
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Buskillen :)

Leos finns här också, men jag har liksom tänkt att de är för små för att vara där :)

2011-10-05 | 20:48:16
Bloggadress: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback