Klappa getter !

Vi tog oss ut ganska så snabbt efter jag skrev innan, och vagnen styrde faktiskt mot djurparken :) Va ett tag sen vi va där nu  :) Vi va inne och klappa getter, dock va dom ganska så rädda för Noel haha.. ja så som han vevar å ropar så förstår jag dom ;)  Men han tyckte de va spännande å sitta nära å titta iaf :P

Sen kom vi inte så mycket längre in i parken förrän Noel va trött och somnade,  så jag fick mej en pw genom parken själv.. små kollade på djuren åså.. e ju ändå ganska så trevligt å gå där inne och de är ju en bra pw me mkt bakar åså ;D

Sen gick vi och handla lite lördags mys.. hitta dom nya dumle kolorna som jag är tvungen att smaka på, ska vara med smak av pepparkaka som bara kommer finnas nu vid jul.. får väl se ifall dom är något att ha sen:) Noel fick välja en ellas kitchen fruktis hehe.. ja jag håller upp endel av färgerna och han får ta en;) Idag blev de nån me mango;P  Klart han oxå ska ha lite lördags mys :)

Väl hemma så blev de middag för oss båda ! Jag åt potatisgratäng me lax i ugn me vitlöksost och fetaost på, riktigt gott... Å noel käka ris me kalkon å grönsaker:)
Å nu gör vi inte speciellt mycket.. jag sitter me matkoma i soffan å Noel drar runt på govlet som en liten virvelvind och gör puss mun hela tiden.. undra vem han pussar åt? haha


Noel me kompisen -djävuls geten, ja me de ögat så fick han heta så haha ;)
Å ja som min kompis Mattias skrev så ser de faktiskt ut som Noel håller i ett litet ljus-sabel..haha
Och när man ska till djurparken så får man ha en sån töntig djurmössa me öron haha;D Å vi gjorde overall premiär nu.. dock var de inte så kallt ute som jag trodde, men de va nog skönt för Noel å ha den iaf när han va nere på marken :)

Kommentarer
Helena säger:

fint

2011-10-22 | 17:11:30
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback