Jag ger upp....

Jag råkade somna jämte Noel vid 8 och vakna runt 10 tiden .typiskt.. tänkte då att de e lika bra att försöka sova.. gick upp och släckte allt i lägenheten å kröp ner i sängen igen..  å ja som ni ser så funkade det inte riktigt haha... så nu gav jag upp å gick upp å satte mej i soffan ist :)


Vi har haft en mysig eftermiddag iaf ! Vi gick ut i solen och gick till stan och lekte i stadsparken :) Noel fick gunga å klättra runt där inne lite.. alltid uppskattat ifrån honom :P men han e ganska så rolig, han verkar lite små rädd för att smutsa ner sina händer å ser nästan lite rädd ut när han får massa sand på händerna haha!
Mamma/mormor var oxå med oss en sväng i stan :)

Jag som skulle göra muffins ikväll tänkte jag.. men nehe, här sov ja bort hela den kvällen ist :P Känns lite over kill å ställa sej me de nu kl 12 på kvällen ;) höhö
Får la se ifall ja hinner göra de imon ist..  Noel skulle nog åka ganska så tidigt till pappa S, om vi kommer upp i tid så ska han va där strax innan 11 redan så jag kanske skulle hinna gå på ett zumba pass kl 12 :)
På kvällen ska jag göra något super kul me min syster Hanna och Annelie (pappas fru) .. men de skriver ja imon ist..

Nu ska jag glo på ett avsnitt av tre kronor å hoppas på att bli trött igen :)

Den lilla goa hamstern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback