Inte lika duktig...

De blev ingen zumba för denna mamman idag! =/ Typiskt haha...  Men jag små skyller faktiskt liiite på min son..  han ville nämligen ha lite sällskap när han skulle vila å självklart råkade jag somna jämte honom då och då vaknade vi försent för att jag skulle hinna..
Meen jag ska ta igen den träningen med att röja lite här hemma nu medan Noel har mormor häng :p
Sen blir de nog en promenad för att hämta honom och promenad hem.. så då får man ju lite motion iaf :)

Men ska försöka få in ett zumba pass till denna veckan iaf.. antingen på fredag eller lördag igen :)
Imon ska vi nämligen åka och hälsa på min moster som jag inte träffat på nåt år då hon ville hälsa på Noel oxå hihi.. så då missar ja de imon oxå.. å på torsdag så är de inget pass.. så jag siktar in mej på fredag eller lördag ist :)

Men nu blir de hög musik och städning som gäller!
Hoppas solen är kvar när jag ska gå och hämta Noel sen ;)

 

Jag får städa till zumba toner ist.. la in massa zumba låtar på spoty... skulle helst vilja ha playlisten dom kör på mitt gym.. den e grym ! :)

Zumba


Kommentarer
Lina säger:

du e duktig en då milf :) själv blire gympa ikväll, inte vart där på två veckor, lär väl döööö...haha=) kan man betala för typ ett pass hos gången där du kör zumba? vart kör du? kram

2011-10-11 | 17:24:49
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Lina säger:

Yes det är vi :)

Okej, men tar du med dig Noel dit? nä? skulle va kul o prova på nån gång ialf även om kordinationen är åt helvete, haha :)

2011-10-11 | 18:15:52
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Anonym säger:

Va med och tävla i dagens blogg

2011-10-11 | 20:40:14
Bloggadress: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback