Hej sommaren?

Jag vågar nog knappt skriva de jag ska skriva nu.. men seriöst, måste de bli 25 grader ute nu?? Ja va lixom redo för hösten å gick innan å svettades i en stickad kofta och höstkängor . hallå? Och jag verkar inte vara ensam, alla tar på sej för mycket och går sen å släppar på tröjor å jackor för de e för varmt å ha på sej haha!!
Nu sitter jag iaf me bara linne o e varm och har öppnat upp alla fönster !! Snacka om sen sensommar ;)
Nästa vecka e la de snö eller nåt !  Men iaf här tänker inte jag sitta och tjöta om vädret som värsta kärringen!

Nej jag håller på att städa å greja här hemma.. bär ner skit till bilen som ska slängas.. rensar kläder.. ja allt sånt där tråkigt ! Men som behövs då och då!! Snart kommer min far ner oxå en sväng och ska titta på min dammsugare som jag tycker värkar lite knasig.. och sen ska vi försöka få upp våran rullgardin i sovrummet som nu har stått och väntat sen i sommras haha!!

Innan idag va jag ju iväg på barnloppis me mamma och syster.. oh jisses va vi fynda!!! E för jäkla nöjd.. ska visa allt sen!! :P Men mycket grejer för pengarna om vi säger så.. gung"häst", en påse stort dublo, en kasse me kläder + mer saker.. för under 500 kr!!! älska loppis lixom!!  Men slänger upp bilder sen :D  Nöjd frida idag!!

Nu återgår jag iaf till städningen en stund till :)




Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa säger:

Jag älskar med barnloppis :D

2011-10-02 | 07:20:08
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Så synd att jag missade barnloppisen! Säg gärna till om du hör när det är nästa gång :)

2011-10-03 | 09:10:33
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback