Hej lördag !

Sitter här å halv glor på trååkig tv och äter lite taco rester sen igår :) Noel ligger och vilar inne i sängen.
Vi har bara vart hemma än så länge och myst :)
Noel vakna ju igår vid 10 tiden och va ledsen så han fick komma upp och kolla lite tv me mej.. men satt mest i knät å gosa bara.. mysigt! Trodde först de va öronen, ber till gud att de inte ska vara de!!!
Men idag har han inte visat några tecken på att ha ont och ingen feber... men däremot kände jag i munen och säger bara välkommen tand nr 4!!! Jag hoppas att de är den som gjort honom lite gnällig igår och inte öronen!! :)
Tänk att gå från noll tänder till fyra tänder på en månad.. de e klart man får gnälla lite :)

Nu ska jag iaf äta upp å sen vänta på att noel ska vakna så får vi se vart vi beger oss :) Vi ska iaf till pappa å dom lite senare.. får se ifall vi kanske hinner me ett besök hos gudmor oxå :)


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Nej, jag vet inte varför de inte gör det här. De tror helt enkelt inte på det.

Vet ett par städer till som inte gör det. Tycker det borde vara lika i hela landet. Likaså det här med att berätta könet på rutin UL.



Jösses vad det ploppar upp tänder =) Han har kanske tänkt stöka över det ganska intensivt så han slipper lida av det fler gånger ;)



Kramar!

2011-10-08 | 16:38:40
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback