Hej!

Idag känns de typ som lördag eftersom jag vakna utan Noel.. men han blev ju hämtat en dag tidigare så de e ju faktiskt bara fredag ! :)
Har väl inga direkta planer idag faktiskt.. jag tänkte käka lite nu och sen försöka ta mej ut en sväng för lite luft åså :)

Sen blir de träning vid 17;40, marie skulle me å köra bodypump idag.. får se hur detta ska gå då jag känner av träningen sen igår i kroppen hahaha.. undra om ja kommer kunna röra mej på lördag ?;)Får la hoppas de eftersom jag ska köpa lazerdome då , kan ju va en fördel att kunna förflytta sej då ;) haha

Sen ikväll blir de väl en lugn hemma kväll me småstjärnorna.. nej förlåt jag mena Idol !;) höhö
De är ju de tradionela fredagsmyset nu i höst så de måste man ju se på :)

När Noel inte e hemma så e de tur ja kan kolla på lite filmer på honom när jag börjar sakna han för mkt hihi.. hur go får man bli.. å hur lätt road? haha


Kommentarer
Katarina o milo säger:

haha, ja, väldigt lättroade ibland =)

2011-10-28 | 15:18:58
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Caroline säger:

Hahaha, knäppis Noel! (Och mamma) :)

2011-10-28 | 16:14:55
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback