god kväll!

Vi har tillbringat våran kväll uppe hos pappa +familj :) Mysigt!  De blev god mat, som alltid, helg mat hos pappa är de bästa ! ;D
Sen blev de ju självklart idol som vanligt på fredagar! Dock dissa alla i familjen de utom jag och Annelie hehe.. hanna va tyvärr inte hemma utan kolla på de på annat håll me vänner ist :)
Dom andra höll till på nedevåningen och dunka musik ist.. Noel va jätte mallig för han fick vara uppe länge idag ;)
Dock tycker ja nog inte Idol är desamma längre.. de e lite småstjärnorna över de hela , men man måste ändå kolla på de på fredagar ;)


Men vi har iaf haft en mysig kväll och Noel har vart på toppen humör :) De roligaste just nu är visst att bli jagad på golvet.. jisses vilken fart ungen får upp å så ska man banka i golvet å krypa efter å ropa nu tar jag dej haha.. ungen tjuter av skratt å flyger iväg över golvet haha! Goa unge ♥

Han total däcka självklart direkt när vi kom hem, så som han höll igång ikväll :)
Jag ska väl ta och varva ner lite här i soffan bara och sen blir de nog sägen för mej oxå!

Föresten ja glömde visa Noels nya fina pyjamasar som vi köpte igår när vi hängde me Lina och Aron :)





Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Är du helt säker på det, haha? :) Jag trodde det var socker eller några tillsatser i bravo? Inte?

2011-10-22 | 07:18:32
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Idol suger i år =(

2011-10-22 | 07:24:58
Bloggadress: http://saratilling.se
Tina - Minnas mamma säger:

Just det! Dokumentären var på TV4 Fakta. Jag FÖRSTÅR liksom inte hur föräldrarna kan låta det gå så långt! Mamman förnekade allt och sa att hon gjorde allting rätt, serverade nyttig mat osv. Dock var det ju kopiösa mängder och hon borde ju se att sin son är sjukligt fet.. Icke. Stackars barn!

Jag tycker helt klart att det skulle kunna vara ett fall för sos, eftersom barnens livslånga hälsa och ibland även liv hänger i luften när föräldrarna vägrar fatta och gör sina barn sjukligt feta och förstör barnens liv.. De kan inte välja själva vad och hur de ska äta, barnen vet ju inte bättre. Usch, usch... :(

2011-10-22 | 09:27:59
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
hanna säger:

robin var lätt bäst i fredags, vi satt och spolade tillbaka flera gånger jag o dom jag var med haha!



synd att jag missade erat besök! men som jag sa igår, om du behöver barnvaktshjälp i veckan under en träning eller så, så ställer jag gärna upp! :)<3

2011-10-23 | 00:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback