Fy Noel!

Usch de känns som Noels små förkyldnins baciller hoppar över på mej snart, fy på honom.. kliar lite i näsan, hoppas bara de är något tillfälligt ikväll å att de försvinner... kan ha så ibland å sen nästa dag så ere helt borta.. hoppas på att de är en sån gång nu :P

Har precis tryckt i mej lite goa frallor och en stor kopp te.. mm!! Kollade på det nya programmet på 3;an som gick kl 20;00 med Robert Aschberg, Sanning och konsikvens.  Usch va många kalla kårar de gick igenom kroppen den första halv timman av programet ..handla om barn dom dör i magen:(
Jag är så tacksam att jag har en frisk och fin son säger jag bara!!

Nu är de efterlyst som står på i bakgrunden.. e ju sjukt egentligen va människor är kapabla till å göra.. usch, blir ju äcklad av denna värld ibland!!
Jag råka somna en halv timma i soffan me Noel innan så känner mej inte lika super trött längre, men ska ändå försöka komma in säng iaf senast vid 12 :)
Imon blir de lekdejt hos Lina och Aron !! :D Jippi säger vi!! Vi e dåliga på att ses å borde göra de oftare!!
Sen ska vi även till bvc en snabbis på eftermiddagen...

Funderar på en kopp te till..mhm.. får fundera lite till ;)


E så glad att de va just du som låg där inne å sparka sönder mej!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback