Friday is here ! :)

Ännu en helg på ingång.. vi hade strålande solsken nu på förmiddagen men nu verkar den ha gått i moln, såklart !  Kallt verkar de va ute oxå, hade visst varit minus grader när pappa åkt till jobbet idag såg jag. Gud va tråkigt när man måste börja skrapa rutor å sånt snart.. eller a åker man tidigt på morgonen nu så får man ju redan göra de.. men ja så sover ju vi ;)

Fy ja kommer ihåg hur jobbigt ja tyckte de va å skrapa rutor på jobbet me den stora magen föra vintern haha.. måste ju sett ganska kul ut när ja stod där å hoppa å flåsa.. jag e ju kort å har problem me att nå i vanliga fall, lägg till en stor mage på de oxå hahaha!!

Just nu gör vi inte så mycket, eller Noel håller på att gå wild and crazy på allt och göra sin mamma helt galen!! Oj va ordet nej och ajaj har används väldigt flitigt än så länge idag! puh! Varför inte sitta och leka me sina saker i sin lekhörna?  Nej nej, helst ska man vandra runt bordet runt runt runt och riva ner precis allt som kommer i sin väg, gärna banka me de lite oxå, har redan 3 fina märken i bordet efter en liten herre här hemma!

Om en stund ska vi iaf ta på oss ytterkläder och vandra ner till stan , där ska vi möta pappa/morfar som bjuder på thai lunch idag.. nom nom ;D
Sen får vi se vad som händer..

Här e dagens skitunge i nya goa mysdressen :)

Så här mallig är man när man gör saker man inte får...



och så här jäkla kul är de när mamma blir arg och säger ajaj!!
å ja ni ser ju vilka snygga märken han har gjort i bordet;)


Nånstans i våran kommunikation går de fel tror jag ? För inte ska de va kul att få skäll..eller? haha

Kommentarer
carolina säger:

Haha, nämen gud vad go han är!! =)

Trevlig fredag på er=)

2011-10-21 | 13:34:39
Bloggadress: http://acarolinas.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Haha, jag känner igen det där.

Å samma här - när jag säger nej eller jaja så skrattar Milo åt mig :-S

2011-10-21 | 14:08:35
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Lina säger:

men den va inte så stor va? ser inte så stor ut på honom ialf :) sötnosen!! :D

2011-10-21 | 14:26:29
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback