Babblarna

Som jag skrivit innan så är ju babblarna Noels absoluta favoriter!! Han kan va super arg och sätter man på babblarna kan man skymta ett litet leende ganska så fort ! :) Den stackars musik videon har räddad mej måånga gånger höhö !

Nu är det ju snart både jul och 1 års dag,  så jag beställde precis hem ett paket med babblar figurer som jag hitta :) Dom hade lite andra saker oxå..  ex böcker.. något som Noel har önskat sej av familjen i julklapp ;)


Här e plast figurerna :)

 

En av böckerna som fanns !



Ett tips till er andra föräldrar som har babblar älskande barn ! ;D

Figurerna är köpa på Hattförlaget

Kommentarer
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Jag gjorde hemlagat när det fortfarande bara var grönsakspuréer han åt, men när det blev mer "bitig" mat i började jag köpa burkar, tappade inspirationen när det skulle vara så mycket ingredienser :P

Men nu kan han ju börja smaka på det vi äter så jag ska nog börja laga lite mer igen. I alla fall försöka :)

2011-10-19 | 10:12:23
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Åh det där kommer han nog bli glad över att få! Jag funderar mycket på vad vi ska ge Edvin... Hm, svårt det där :P



Ja, visst är det irriterande med att saker först är för stora och sedan för små. Därför gillar jag att handla grejer precis innan de ska användas, för det är svårt att veta hur mycket de växer och hur snabbt. Men det är ju inte alltid det blir så, eller iaf inte här. Det känns bra att ligga "lite före", dvs ha lite i större storlekar också ;)

2011-10-19 | 13:35:56
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback