Är de viktigt me lyx ?

Näsan känns faktiskt redan bättre me näs spray.. vilken grej haha :)  Men hari nte flyttat mej ifrån soffan än, utan har legat här hela kvällen nu!
Kollade på Drömmen om ett barn innan, och än idag är jag glad att min kropp funkade som den skulle att ge mej ett friskt å fint barn! :)

Å nu kollar jag på lyxfällan.. jisses säger jag bara.. kan inget annat än å hålla me progamledarna när dom säger att de är de värsta dom har sett i de programet.. över 1 miljon i skulder!!??
En månads kostnad på över 80 000 i månaden vilket dom går bak på typ 40 000.. hjälp säger jag bara.
De är inga små pengar vi pratar om.. puh !
Är de verkligen så viktigt me lyx tänker man då ?
Ojoj nu ser jag här i programet att dom är ifrån borås??? Dom stod helt plötsligt här i knalleland..
Deras loppis missa jag !

Funderar på att krypa ner i sängen sen... men såg att Kniven mot strupen började efteråt oxå hehe.. funderar på att kanske kolla på de oxå.. får se hur seg jag känner mej!
Önskar de fanns tv sladd att kunna ha boxen inne i sovrummet nu oxå hehe..


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Tack så mycket gumman!



Haha, ja lyxfällan va sjuk. Det sjuka är oxå att jag vet vem Han är! Han jobbar på ett av mina jobb. Tror inte riktigt att det löst sig så bra som de pressenterade fram det på slutet. Han är en jäkel på att snacka.



Kramar!

2011-10-06 | 22:25:37
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Liv vägde 9500 när hon var 7,5 mån HAHA! Vid drygt 9 mån vägde hon närmare 11 kg :P Hon är verkligen en riktigt michelingubbe :D Blir full i skratt varje gång jag ser hennes lår, de är såååå overkligt tjocka haha. Men det är ju så gosigt och förhoppningsvis så springer hon av babyhullet sen och slipper vara michelingubbe när hon är 15 haha :P



Haha jag kanske borde vara med i lyxfällan :P Har visserligen inte en massa lån men pengarna bara rinner iväg trots att jag bara shoppar liiiite liiite :P Jag såg också lite på det där om de som hade svårt att få barn, blev ju nästan sugen på att adoptera en asiatbebbe, sååååå söt!

2011-10-07 | 08:36:20
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Jag såg också lyxfällan, men det värsta är ju att nästan alla som är med i programmet inte ens lever ett lyxliv? De spenderar pengar på mat, kläder och andra prylar som inte har något värde.. När de sa att hennes mamma stod på ett lån på 190 000 kr trodde jag att de köpt en nyare bil (med tanke på att de hade 4 barn) men deras bil var värd ungefär 30 000?! Helt sjukt hur man kan göra av med så mycket pengar på bara struntsaker.. Liksom 12 000 i månaden på mat? Sinnes..



2011-10-07 | 10:49:45
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback