Allt e som de ska vara !



Mr Allt mitt är ditt är hemma igen:) Har just suttit och bankat mammas ipod i golvet, slängt ett blockljus på teven och försökt trycka sej ner i en kanske lite för liten låda..japp allt e precis som de ska vara här hemma:)

Detta skrev jag för en stund sen på min fb ... han har även nu hunnit slå en stor vas me ljus i golvet så den gick i 3 bitar.
Hunnit ramla och slå sej ett par gånger då han tror man kan släppa möblerna när man står eller går längst dom.
Kletat köttfärsås på sin tröja trots hakklapp och uppvikta ärmar.
Smaskat på en godis han lyckades få tag på på bordet.

Ja listan kan säkert bli gör lång mot slutet av dagen haha... men ja jag tror jag älskar honom ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback