Söndag


Jisses vilket jävla väder de har varit idag... regn och blåst hela dagen som drog upp till en jävla storm nu under kvällen..fy å blä!! Blåst som bara den å de riktigt skakar i rutorna.. utanför har vi ett stort träd som de lossnat massa stora grenar ifrån... men nu verkar de ha lugnat ner sej å e helt tyst här ute!

Idag har vi iaf varit på kalas hos pappa då min bror Jonathan fyller 13 år imon :) Noel kom hem lagom tills vi skulle åka!
Trevlig som alltid när de e kalas å släkten samlas :) Speciellt nu när Noel å Cornelia finns, dom e ju för goa ihop ;D
Där var vi iaf hela dagen idag och åkte inte hem förrän strax efter 18 tiden.  Då blev de bara lite lek och bus en stund här hemma, sen va de en trött kille som stupa i säng vid halv 8 :)
Själv tänkte jag göra de strax oxå.. eller a jag har vart på väg ett bra tag nu haha.. först fastna jag me å lägga upp grejer på tradera, sen blev jag hungrig å nu sitter ja mest å segar mej ;)

Orkar inte skriva mer nu utan delar me mej av lite bilder ist ;)


Min farbror fick leka lite tvilling pappa då Noel skulle bröta till de me att välta ut en kopp kaffe på hela sej å min andra farbror haha.. tur han har mkt mjölk i kaffet så de inte va varmt !!  men de e iaf därför min unge nästan inte har några kläder på sej ;)



Godingarna



Leka me skor e ju oxå kul :)



Födelsedags barnet å en kusin :)


Mys me moster



Så trött så han total däcka sittandes haha



Å sova lite hos morfar oxå :)



Kul att jag alltid glömmer av att jag påbörjat ett inlägg å börjar göra massa annat samtidigt på datorn haha.. börja skriva för över en timma sen :P  Nu blir de sängen iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback