Seeeeg !

Snart börjar jag fundera på ifall det är något fel på mej? Jag är typ trött hela tiden.. så fort Noel sover så sover jag..nästan ..  e ju inte så kul :S
Jag saknar min träning, kanske därför jag är trött ? Fast jag kände mej seg ibland även när jag tränade.. men inte sååå här seg... dock vilar jag nog veckan ut ifrån då de fortfarande finns lite skav kvar i halsen.. känns onödigt å chansa?
Tips på att bli pigg ??


Iaf så har vi inte gjort ett piss än idag... så roliga är vi !  Men ska nu ta på oss och sen gå ut på en promenad så man får lite luft iaf :) Kanske vi går ända upp till farmor och får lite middag där :) E ju jobbigt att gå dit då det bara är uppför precis hela vägen ifrån oss.. men de e ju skönt sen när man ska hem då haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback