Hej hej!

Här sitter vi och har precis ätit och tagit på oss kläder för dagen... vi väntar på att S & V ska höra av sej så vi kan åka och hälsa på :)  Mer än så har vi inte planerat idag, men vi lär väl säkert bli kvar där uppe i nåra timmar som vanligt hehe :) Tjöta e vi ju bra på ;)

Igår var vi på leos en sväng.. både barn och mammor lekte haha!! ;) Undra om inte mammorna kanske till och med hade lite roligare än barnen igår ?;) haha .. ibland får man faktiskt vara barnslig å bli barn igen för en stund:P
Sen gick vi hem och åt middag och Noel vila igen.. jisses va han vila igår!!
På kvällen hade ja tänkt träna, men sen hann inte pappa komma hit vid den tiden så fick hoppa de, så jag och Noel gick på en promenad ist för å komma ut lite igen å rena huvet...
Just nu vet ja inte vad jag vill å vad jag känner...jobbig känsla... men får väl se ifall jag kan luska ut de : )

Nej nu börjar vi nog göra oss klara för att åka ist :)

Noel har fått en hemmastickad halsduk på posten av tant Helena :) Han blev glad ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback