Väntar !

Just nu sitter jag och väntar på att Noel ska vakna ifrån sin tupplur ! :) Han somna väl för ca 1 timma sen så han borde väl vakna snart tycker jag :)
Vädret har blivit bättre och det är sol ut igen , så vi ska gå ut tänkte vi :)
Tänkte gå ner till stan en sväng och se ifall dom har några blommor i såna där billiga blompåsar som vi brukar köpa :P
Sen kanske även titta in på kappahl snabbt å se ifall de finns något kul, vi fick hem rabattkuponger igår hehe!
sen ska vi även posta lite brev, lite dopkort exempel :D Seg segare frida lixom, dopet är om en månad och jag har inte fått iväg dom än haha! Men men, bättre sent än aldrig, eller? ;)

Sen har vi inga mer planer än.. men blir nog massa Noel gos sen här hemma då han åker till sin pappa över helgen.. puuh har de redan gått två veckor sen sist lixom? Han e ju där minst varannan helg :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då, men ska iaf umgås med mina tjejer :D Och sen hoppas jag på att hinna med en röjning här hemma oxå, i skåp å sånt, finns mycket skit som borde slängas där i ;) höhö

Men nu ska jag kolla lite på One tree hill.. va länge sen ja kollade på mina serier nu och på bara One tree hill har jag nu 6 avsnitt att ta igen.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback