Slö mamma slö bebis!

Här har jag pecis vaknat för en liten stund sen... Jag och Noel somna i sängen vid halv 6 redan haha! Han sover fortfarande så jag tänke faktiskt inte väcka honom utan han får väl väcka mej när han vill ha mat ist:)

Han var iaf mycket glad när han kom hem här innan idag eftermiddag efter en natt hos sin pappa. Och dom hade haft mycket kul ihop så de var väl skönt :) Kul med lite pappa helg oxå :)
Mamman fick iaf en trevlig ute kväll med sina vänner igen. Och jag skiter i alla som ha fördomar elle vad man ska säga om de.. är mitt barn inte hemma så ska väl inte jag behöva sitta hemma själv bara för jag är mamma och råkade vara ute förra helgen oxå? Nej de tycker jag verkligen inte. Jag vet ändå att Noel aldrig hade kunnat  få en bättre mamma ändå :) Min egen tid är faktiskt viktig den oxå, å vad jag göra på den är ju faktikst upp till mig själv ! Och han har de lika bra hos sin pappa och tar ingen skada av vad jag gör på min fritid utan honom :)

Jag och madde var iaf hemma hos mig först och sen traska vi ner till stan, hade först tänkt sitta i parken och tjöta en stund men de började ju blåsa full storm så de va inte speciellt skönt. Så vi tog bussen till sjöbo ist till Malin där även Therese var. Så där blev de tjej fest me massa go gammal musik å massa tjöt höhö :) Riktigt trevligt!
Sen tog vi bussen ner till stan strax efter 12.. blev att vi gick till harrys, väl inte fatta inte verkligen inte varför vi gick in dit? Jävla skit ställe, gick ut lika fort som vi kom typ. Så 80 kr inträde helt i onödan.. vi gick ner till Franks en sväng men blev inte så långvariga där heller då kl började närma sej två.
Maddes vän Patrik var snäll och kom och hämta både henne mej å Lollo å körde hem oss :D
Vid 3 tiden dök de upp en privat kock här hemma hos mej å laga hamburgare å grejer hahaha!! Va Mikael som fick något ryck där ja ;P Så här fick man fyllekäk utan att lyfta ett finger;)

Dagen har iaf varit väldigt lugn... Jag och Mikael har bara legat och kollar på serier typ halva dagen och sen när han åkte så kom min favorit pojke hem strax efter de :D Det bästa me när Noel är hos sin pappa är ögonblicket han kommer hem igen !! Så mysig var han, super glad oxå :) hihi Min goa unge!!

Imon är de dax för föräldragrupp igen.. trevligt!! :D
Mindre trevligt är att det är dax för 3 månaders sprutan direkt efter.. usch usch :(! Som tur är följer pappa S med då jag e dö rädd för sprutor! mesen själv här ja ;) höhö

Oj blev ett långt inlägg nu:P Men har varken haft tid eller ork att skriva tidigare idag så allt kom på en gång nu :P Men vi hörs imon ! :)
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback