Polisen dator å fläng !

Idag har vi flängt runt endel som vanligt hehe :) Brukar bli dåligt me bloggnade på dagarna nu som jag nämnt innan hehe, men e för vi oftast inte är hemma på dagarna speciellt mycket..

Iaf så gick vi ut efter lunch tid idag då jag fått ett brev på posten om att min dator fanns nu att hämta hos polisen, den blev ju stulen i juni förra året och jag trodde aldrig att jag skulle få tillbaka den, gjorde ju inte ens en anmälan på den. Men dom ringde ju i dec å sa att dom hittat den när dom gjort en husransakan i en källare, där det även vart hur mycket andra saker oxå.. mhm.. idioter!!
Iaf har de tagit så långt tid me deras utredning att ja inte fick tillbaka den förrän nu..
Tyvärr funkade inte batteriet längre eftersom datorn har legat avstängd hela tiden och de har då blivit kortslutning i batteriet, så datorn funkar bara med laddaren i.. så gick bort till elgiganten å prata me dom för har ju en helförsäkring på datorn som räcker i ett år till, tyvärr va ju självklart batteriet något som inte ingick i i försäkringen, typiskt !
Men eftersom jag har en ny dator så har jag ju ingen anvädning för den så den kommer säljas vidare till en vän :)

Sen var vi en sväng i knalleland oxå då vi möte upp Mia ifrån min mamma grupp som skulle köpa skor :)
Gick även en sväng till hm där jag hitta en ur söt sjömans kostym som va t-shirt å byxor till Noel.. har totalt snurrat in mej på de där me sjöman nu haha.. så sött ju :D

Sen hem å greja lite bara å strax efter 8 kom Madde förbi en sväng och tjöta :) Hon va även snäll och köpte me sej mat till Noel som jag glömde när vi var och handla innan.. så tur hon kunde fixa de för hade bara till en portion till så nu slipper vi tänka på de tidigt imorgon :)  Enda negativa me att inte amma, maten tar slut å man måste åka iväg å köpa ny haha ;)

Imon ska Noel vara med sin pappi hela eftermiddagen och åka och hälsa på sin farmor å farfar :)
Han hämtar han runt 2 tiden, å då ska jag iväg och träffa Teresa en sväng och sen hoppas jag även på att hinna hem och städa lite här hemma.. vi bor just nu i ett bombnedslag ;P  Det är ju som sagt mycket enklare att städa när Noel inte är hemma :P Han tycker inte de e speciellt kul å städa höhö ;) Inte jag heller i och för sej, men någon av oss måste ju göra de å de blev jag ;)

Nu blir de iaf sova om en stund :)


Noel har så roliga sov poser ibland.. Något han börjat me ofta är att lägga händerna framför ögonen, ibland en arm å ibland båda :P


Kommentarer
Lina säger:

Aron ska oxå umgås med sin far idag, dem ska faktiskt åka iväg till daniels kompis... får väl också göra ett röj här trots att vi storstäda igår, är ju stökigt på en timme igen:P

2011-05-06 | 09:04:32
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback