Övertrött bebis, trött mamma!

Innan gick vi ut på en promenix och gick då ner till stan och hälsade på pappa/morfar på jobbet en sväng :) Sen kollade vi lite i stan, och sen ringde Marie och sa att vi kunde komma upp på en kopp te och även madde var där. .  Jag var gör trött så vi orkade inte gå så vi gick och hämtade bilen ist haha!
Vi satt där och tjöta åså som vanligt och klockan tickade på så vi va kvar där till kvällen.
Noel fick ett rejält skrattanfall när Marie busade med honom idag..  han har ju skrattat med ljud ett par gånger innan men idag , men idag var de ordenkligt med skratt hela tiden. De låter ju så sjukt gulligt.. helt underbart!!!! ♥ De där skrattat får verkligen mamma hjärtat att smälta inombords!

Sen mot slutet blev dock Knodden väldigt övertrött och testade stembanden lite ;) Så vi packade ihop oss och åkte hem, han somnade självklart i bilen och jag var tvungen att väcka honom när vi kom hem. Då blev de pyjamas med en gång och sen kvällsmat i soffan.  Sen fick han gå och lägga sej i sin säng, han höll på att somna men sen vet jag inte vad han fick för ryck, men här skulle de då inte sovas något mer.. låg bara där å gnällde så han fick komma upp och sitta i soffan en stund å där somna han på mej, men vakna sen när ja la ner han i sin säng igen å där kunde man ju inte ligga. . de sluta med att vi la oss i stora sängen och där somna vi båda två (!) haha.. Jag vakna vid typ halv 9 och hade då sovit nästan en timma.
Gick upp å käka och nu sitter jag fortfarande här i soffan...  men funderar starkt på sängen igen om en stund :p  Lukta och gosa lite extra me min pojk som försvinner till sin pappi under helgen.


Kommentarer
Liza- Mamma till Joline säger:

Visst är dom coola. Dom tar väldigt liten plats, jag har två stycken i två annars tomma hörn. Dom är 38 cm höga och 50 cm i diameter. Har ett stort som jag håller på med nu men de är ju mer som ett vardagsrumsbord eller utebord eller så. 500:- ligger dom på. Antingen köper man ett färdigt eller så väljer man text själv så gör jag de på beställning :)

2011-05-12 | 23:10:17
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie säger:

Dom får precis som dom vill våra små godingar. Det är bara att göra som dom säger/vill helt enkelt! :)

2011-05-13 | 07:51:08
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback