Otroligt skönt !

Äntligen har jag kommit igång me träningen.. första gången gjord och redan imorgon går vi på de igen ! :D Då skulle vi köra något pass, kommer inte ihåg va de hette, men de va något me boxning :p Idag körde vi på gymmet och körde armar och rygg ! :) Tur jag har Marie som kan detta å lär mej allt dom jag glömt av :p
Noel va ju oxå med, va vaken dom första minuterna sen däcka han av å sov sej igenom träningen :p

Sen hem å käka lite för att lite senare bege sej ut på promenad å sen upp till föräldragruppen. Idag var vi på bibblan ju :) trevligt som vanligt !
Sammanlagt har vi nog gått nästan 1 mil idag..  så idag har man vart duktig ;D

Imon har vi inga direka planer för dagen, utan bara att de blir träning för mej på kvällen me Marie :)
Onsdag blir de öppnis me mammorna igen, då får jag ju se hur Noels hand och fot avtryck blev :P
Sen torsdag ska vi hem till en av mammorna som ska lära oss babymassage för hon hade gått sån kurs, så vi va nog 5 st som skulle hem till henne :) Kul att ja hittat några "favoriter" i mammagruppen att umgås med, är ju lite jobbigt att umgås 20 mammor på en gång haha!
Hoppas man kan hålla lika bra kontakt som vi gjort nu även när föräldragruppen är slut, nästa gång är ju sista gången vi kommer mötas på bvc!

Nu ska jag nog strax ta och fixa lite middag.. tänkte göra lite wok med räkor, köpte frysta så får ställa mej å skala dom snart.. tråk!! haha.. men så gott!!
Noel håller nog på att somna i sin säng redan, har inte hört han prata om ca 5 min, men man vet aldrig, ibland kan man smyga in för att kolla ifall han har somnat så ligger han där å tittar å fyrar sen av ett leende när han ser att man kommer haha :P


Kommentarer
Josefine säger:

Vi har varit i badhuset en gång innan och hon tycker det är jätte kul. Funderar på att börja i babysim efter sommaren men är lite kluven då vi kan bada själva.



Jag tror me det är bra att lämna bort dom tidigt men jag har väldigt svårt för det. Förstår ju att pappan vill ha honom me. Tur ni har bra kontakt då blir ju allt mycket lättare.

2011-05-16 | 20:30:50
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/
Josefine säger:

Jag funderar me på om hon är lite stor efter sommaren. så jag har tagit tag i det själv genom att gå bada.



Ja det är säkert så att man inte kan koppla av ordentligt första gången men man vänjer sig. Man vet ju att de små liven har det bra hos den de är hos annars hade man inte lämnat dem. Men då får Noel ersättning me?

2011-05-16 | 21:07:05
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback