Ljuvliga dofter i hemmet.

Sitter här i uppkurad i soffan under en gosig filt å läser lite bloggar, pratar me vänner och halvglor lite på tv :) En sån där lugn och härlig lördag kväll! Noel sover sen flera timmar tillbaka, han somna redan strax innan 7 idag oxå.. tröttmössan min då ! Fattar inte hur han kan sova så mycket den ungen haha. Spelar ingen roll hur många timmar han sover på dagen, vid 7-8 tiden så går han å lägger sej å somnar ändå på kvällen !  Är vi inte hemma så blir han trött å grinig ifall han inte får sova då.. han somna vi den tiden uppe i pappas soffa när vi va där igår oxå ! :)  Dessa sovrutiner har
han haft sen han va 4 veckor, de har alltså hållt i sej i 3 månader än så länge utan att ha ändrat på sej.. ja har aldrig haft en enda vaken natt me min son än (peppar peppar)

Jag har ljuvliga dofter i mitt hem just nu.. min stora bukett av liljekonvaljer doftar i hela vardagsrummet.. tänkt att dessa små blommor kan ge en så stark å go doft till ett helt rum!! :)
Å går man till köket så luktar de nybakat !! Gjorde nämligen kladdkakemuffins innan, å ja dom blev kladdiga haha!!  Ja tror helt enkelt att de e min ugn som e knäpp för ja hade dom inne i 10 min om inte ännu mer å dom va inte ens i närheten av att bli stela muffins haha!!  Ska ringa min hyresvärd nästa vecka hade ja tänkt för ja vill ha en ny spis!!  Spärren på ugns lukan e paj så ja får lixom öppna min spis me en kniv varje gång (!!!) haha..

Men ska väl sitta här en stund till å sen blir de sängen för mej oxå ! Imon blir de ju kalas i göteborg för min kusin. å sen ska vi hinna förbi Ikea oxå å köpa en stol till Noel ! :D  För de blir nog matpremiär för honom i veckan.. har inte orkat ta de ännu, för jag vill ha en riktig köksstol till honom först.. här ska de då inte kletas i något knä eller babysitter ! Här ska de bara få kladdas i köket vid bordet !  Men han blir ju inte 4 månader förrän om en vecka så de e ju inte så att vi ligger efter eller nåt sånt haha.. men märker att många gärna börjar tidigare än 4 månader.. hade vi säkert oxå gjort ifall vi hade haft en stol. Men väntar hellre på den, så ingen stress här inte ! :)  Han fick nöja sej me å kleta me en majskrok här omdagen bara haha! :)


Min lilla tänkare idag !



nya skor på fötterna oxå :) 40 kr på hm :D


Kommentarer
Lina säger:

vi börja för 2 veckor sen höhö;O bråttom här!;)

2011-05-22 | 12:00:07
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback