Lampan tänd i natt !

Vad är de värsta som kan hända när man lagt sej i sängen och släckt alla lampor i lägenheten å de enda som lyser är ljuset ifrån datorn? Jo att de är något som börjar låta i hallen...förmodligen var de bara något som ramla ner som fastna på vägen i fallet så de lät lite längre.. men usch å fy ! Under dessa korta sekunder hinner ja göra en helt annat bild i huvet, att något har lyckats ta sej in genom dörren jätte tyst, förmodligen under den tiden ja va å borsta tänderna, gömmt sej någonstans för att sen nu hoppa fram när ja lagt mej i sängen .. usch!!

Synd att inte Noel kan gå. då hade ja väckt honom nu för att skicka ut han i hallen å kolla efter va de var ;) höhö!!
Här är iaf någon som har tänt lampan i sovrummet igen.. undra ifall den kommer få vara tänd hela natten nu:p

God natt från en jävligt fantasigalen mörkrädd mes !


Kommentarer
Killmamman säger:

tack för gissningen :)

2011-05-21 | 05:05:27
Bloggadress: http://killmamman.wordpress.com/
Jonna säger:

jag är lika nojjig jag :) Börjar fanttisera och tänker på alla skräckfilmer jag sett ;)



Sist var jag på hulta men det var inget vidare, annars är det viskafors eller kristineberg. Får testa norrby snart med :)

2011-05-21 | 09:15:49
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/
i min lilla lilla värld säger:

Jag hade fan skitit på mig

2011-05-21 | 09:21:01
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback