hej hej!

Nu är min lillkille på väg hem igen till mej :)  Och jag har faktiskt hunnit med ganska så mycket medan dom vart borta :)
Plockat undan, vikt in all tvätt som legat i påsar i sovrummet, diskat, dammsugit å grejat lite :) Resten som ska göras får jag göra nästa helg då det är pappa helg för Noel :)
Nu var de ju bara ett litet besök hos sin farmor idag !  Så denna helgen är han min :P

Vi har inga direkta planer.. men kanske blir djurparken lördan eller söndan :)
Ikväll blir de nog bara lugnt här hemma nu när han kommer...  S skrev att han va jätte trött så får väl se ifall tröttheten hänger kvar när han kommer hem. Blir väl ett litet bad å sen mys i soffan innan han ska sova :)
Jag är ganska så trött nu oxå efter att ha röjt här hemma sen 3 typ !


Min favorit förra helgen :) I sitt nya fina set ifrån cubus ! Passade kanon fint ihop med hans sjömans body: D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback