Hej fredag !

Innan när jag faktiskt hade tid och tänkte uppdatera lite på morgonen ja då funkade självklart inte blogg.se ! mhm..

Men jaja, vi va iaf uppe kvart i 7 idag, då ville Noel käka frulle, å inte kan ja klaga på de, han somna vid halv 7 igår å har då sovit över 12 timmar på raken.. min lilla sömntuta ! ;D
De där me att de va lite bättre igår kväll vete tusan vad jag fick de ifrån för jävlar va ont ja fick i kroppen sen å halsen oxå haha.. dock kan ja nog skriva lite bättre idag.. halsen gör inte lika ont och inte heller kroppen, dock har jag just nu 2 alvedon i kroppen så kan ju ha lite me de å göra.. tänk att ja har så träningsvärk att ja till och med är tvungen att gå på alvedon haha.. vadå klen !:p

Noel va iaf uppe å lekte å hade sej, stod i hoppgungan en sväng oxå bara för att få göra av me lite energi..
Vid 9 tiden intog vi sängen igen ... började kolla på nån film men vi båda somnade och vakna nu :)
Noel käkar igen och ja funderar på ifall jag ska försöka göra de samma.. kanske lite mosat ägg? De är ju inte så svårt å svälja.. mhm...

Typiskt att de e fint väder när man är sjuk, de va de igår oxå!! Va fan kan de typ inte piss regna eller något !!!


Kommentarer
Josefine säger:

Inte kul att vara sjuk. Hörde att du skulle gått med oss igår om du varit frisk. Synd att du inte var det.



Va snäll Noel verkar vara när du är sjuk.. Äter han inte på natten?



Ja det va synd att Wilma inte föddes den dagen hon var beräknad för då hade vi träffats på bb. men nu kom jag inte dit förens den 2 på eftermiddagen för hon låg på neo första natten.

2011-05-20 | 14:07:45
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback