Här blir ingen vila !

Sådär dagen e startat för länge sen... jag tog mej faktiskt bort och tränade kl kvart över 10 som jag planerat.. å herrejesus vilket mördar pass hehe.. trodde de skulle vara lite dans å grejer i detta pass, men de va mycket jobbigare än så.. både bräda, vikter och balans, mkt fokus på magmuskler, vilket är väldigt klena just nu haha, så de lär jag känna av sen :P

Sen nu hemma så har ja slängt in första tvätten och nu ska jag äntligen hoppa in i duschen. Sen blir de en promenad bort till systemet och fixa lite vin.  Ingen bil så de får bli benen bort hehe.. tur man har nära, e ju typ bara 10 min gång avstånd ;D Hade inte den stora arenan legat ivägen så hade jag typ sett bort till systemet !

Sen hem och städa som en tok,  så inte mina gäster tror att vi har haft inbrott här hahaha, för de ser helt ärligt ut som fan här!!

A i morse när ja stod i köket innan ja skulle bort å träna så kolla ja ut genom fönstret å ser Mia komma gående, springer bort till vargasrumms fönstret å knackar,  hon måste ju tro att ja alltid står å hänger i mina fönster hahaha, va ju inte första gången ja knackat när hon går förbi :P
Gick iaf ut och tjöta en sväng me henne...  dom hade fått låna en vagn till Cassandra av hennes sambos chef.. snällt ! Inte fan klarar man sej utan vagn..  fy fan för den som stal deras vagn ! Hoppas allt löser sej me föräkringsbolag å grejer så dom får en ny vagn snart !

Nej dusch var de ja, den har stått på där inne nu i 10 min haha,. som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback