Hallojj !!

Vi har inte varit hemma på hela dagen, därför blogg tomt här idag under dagen :P
Vid 12 tiden begav vi oss iväg redan.. först upp till gymmet och sa upp mitt kort där.
sen åkte vi mot ulricehamn, där hälsa vi först på Catrine, magen å Wilma :D Kul att kunna hälsa på dom när jag ändå åker och lämnar Noel hos S då han oxå bor där. Då blir de inte bara att man åker fram och tillbaka utan kan även ta sej ett litet besök stopp hos dom :)  Fick gööör goda muffins hos dom som dom verkligen hade lyckats med. .hoppas på att kunna lyckas lika bra sen när ja får receptet av henne hehe :P

Klockan tickade på ganska fort och glömde av tiden så vid halv 4 ringde S och fråga vart vi tagit vägen då ja sa att jag skulle lämna Noel runt 2 hahah ;) Så åkte bort å lämna han å sen hem mot borås igen :)

Hem och andades lite och sen begav ja mej bort till nya gymmet och fixa mitt nya gymkort.. nu kör vi!! :D
Sen gick jag och handla lite och ska strax ställa mej å fixa lite käk.. sen blir de soffhäng heeela kvällen!!
Saknar min lilla Knodd, men skönt me lite egen tid oxå.. han har nog skoj hos pappsen sin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback