Godmorgon :)

Vi ligger fortfarande kvar i sängen, bara vart uppe och bytt blöja å hämtat mat till knodden :)
Just nu ligger han och leker här brevid.. kör nån lek som verkar heta "tryck in allt i munnen, helst allt på en gång" haha ;p
Och sen så börjar han lukta bajs så e väl dax för ny blöja snart igen antar jag ;)



Det är sol och blå himmel ute idag oxå.. men jag vet att det skulle bli kallare denna vecka igen, så blir säkert "jack väder" nu. Men jaja man kan ju inte få ha sommarvärme ända från april till sep. Får väl räkna me lite kallt oxå då. Bara de inte regnar å är så där tråkigt och grått så ere väl lugnt :P
Blir ju promenad upp till föräldragruppen sen iaf :) har inte så mkt val just nu då vi har körförbud på bilen :S . Dåligt me tider på besiktningen och inte ute i god tid, ja då går e så ;) Så ingen bild förrän på onsdag!

Och sen var de ju den där sprutan idag oxå som jag skrev inatt.. usch.. ser inte framemot den speciellt mycket.. Noel kommer säkert skrika som en liten gris :( !
Men ska bli spännande å se hur lång å tjock han har blivit nu.. för ja tjock de har han blivit, riktigt go å knubbig är han nu haha! Matvraket!
Tur att pappsen ska följa me å ta spruta sen iaf när man har en så böllig mamma ;)

Pappagos i helgen! :)


Kommentarer
Caroline och hennes två V:n säger:

Jag va också jätte nervös och skraj när Viggo skulle få sina sprutor. Hade förväntat mig ett hjärtskärande gallskrik. Viggo sov när dom stack honom, vaknade såklart och gav ifrån sig ett skrik på några sekunder och sen somnade ungen om! Haha.



Hoppas att det går bra för er idag. Kram!

2011-05-02 | 11:21:36
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback