Fullt ös medvetslös !!

Aa ja känner mej nästan medvetslös just nu haha!! Hållt igång hela dagen, vi åkte ju hemifrån vid typ 10 tiden idag å ja kom inte hem förrän vid halv 9, å först nu satte ja mej i soffan för å varva ner lite innan de blir sängen!!

Först va jag och träna med Marie ! Blev armar och rygg idag !  :)  Sen direkt efter de åkte vi mot uhamn där vi först hälsade på Catrine, Wilma och Oliwer.. å säger samma sak som när ja träffa lille Liam, Shit har Noel verkligen varit sådär liten haha :p Dom växer som ogräs verkligen!
Där blev de massa tjöt,  Wilma bjöd mej även på plast grönsaker och en liten musik uppvisning i sitt rum hehe ;) Sen fick jag faktiskt riktiga muffins oxå ;p
Sen åkte vi mot pappa S för å lämna av Noel, där blev jag kvar i ca 1 1/2 timma å tjöta där oxå:) Fick se massa fina saker han hade köpt till Noel när dom hade varit på ullared igår.. bortskämd liten unge de där;)
Någon som blev helt överlycklig när Noel kom va Rocky, den hunden e överfull av kärlek till Noel verkligen hehe.. bästa vänner ! :D

Sen åkte jag mot borås igen och då ringde Cilla och sa att de va en utförsäljning av laban kläder så va ju självklart tvunge att ta en snabbis förbi där oxå haha, blev ett par riktiga fynd faktiskt :)
Åkte sen å hämta farmor så åkte vi till knalleland sen sväng och titta runt där ett tag.. sen bestämde vi att vi skulle åka hem till henne och käka, den planen gick käprakt och helvete om man får uttrycka sej så, jag gör de nu iaf.. går bilen å starta !! NEJ!! Jävla bil fan... så har startmotorn gått sönder igen (laga ju den i vintras) kul.. neee.. så ringde pappa som precis skulle åka från göteborg, så ja å farmor gick å käka thai mat så länge.. sen när han kom fick vi dra igång bilen så nu e ja bil lös igen.. hoppas på att få den fixad imon..

Väl hemma så skrev madde och villa komma bort en sväng :)  Vi tog en promenix bort å handa lite å sen satt vi här hemma å tjöta en bra stund !:) Å nu åkte hon hem för en liten stund sen..
Å nu när ja satte mej i soffan så känner ja hur jäkla slut i huvet jag är, så får bli sängen strax!
Måste orka upp imon då ja bokat in mej för träning kvart över 10 :D

Oj orkade ni läsa min novell här nu hahaha !:p
Ska lägga in Noels laban fynd här nu me o sen oxå filmen där han käkar första gången som ja lovat er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback