Film slut, nu sängen!

Blev en sen kväll här i soffan ikväll iaf.. men inte för datorns skull denna gången utan ja fastna i en film på tv ist.. kommer inte ens ihåg när jag såg en hel film på tv senast? Oftast brukar ja sitta med datorn samtidigt och inte va speciellt koncentrerad när jag kollar. Men denna kolla ja klart på hela utan datorn haha!   Gone baby gone hete den, helt okej film och har för mej att dom nämde att den va baserad på en verklig händelse.

"När en fyraårig flicka, vars mor lider av missbruksproblem, kidnappas engageras privatdeckarna Patrick och Angela för att hjälpa polisen. Snart visar det sig att kidnappningen är iscensatt för att flickan ska få chans till ett bättre liv än vad hon har hos sin ansvarslösa mor. Nu ställs de två privatdeckarna inför ett svårt dilemma, ska de se till att flickan återförenas med sin mamma eller inte. Patrick och Angela har helt olika syn på vad det ska göra vilket sätter deras relation på spel."

Nu ska jag iaf gå och borta tänderna och sen gå och lägga mej å sooova !! :)
Imon blir de träning me Marie på förmiddagen å sen blir de sista föräldragruppen imon kl 1 då de ska handla om barnsäkerhet.. tråkigt att de e sista gången=/ Kul att man iaf har fått lite kontakt med endel av mammorna iaf, så vi ses andra dagar oxå :)

På tal om Marie oxå.. hon å Kim va iväg på en liten hotell trip igår och va får inte jag för sms igår kväll då.. dom har förlovat sej!!!! Mina fina vänner, stort grattis till er.. ni e så fina ♥


Kommentarer
Lina säger:

majs o potatispure är det bästa han vet typ ;) haha, gråter när det är slut! Morotspuren va sådär... plommonpure är helt ok :) pärondricka är också gott, han sliter efter flaskan när han får de, haha:)

2011-05-23 | 08:07:45
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback