Färgning pågår!

Sitter just nu med hårfärg i huvet, lägger i en kastanjebrun precis som löshåret är,  va inte jätte stor skillnad på mitt eget å de håret, men lägger ändå i en färg så de blir ännu mer lika. snyggast så ju :)

Träningen gick iaf kanon idag. Va en annan tränare idag på passet och han körde andra övningar än den andra.  Tyckte de var roligare denna gången än förra faktiskt, han gjorde riktigt bra övningar och de lär säkert kännas i benen imon ;) höhö
Får se ifall de hinns me någon träning imon, kan bli lite tajt så kanske får bli vilo dag imon iaf.

Efter träningen följde jag me Marie hem en sväng, där hängde ju Noel med Kim, dom hade haft de gör bra ihop :) Lagat pannkakor som vi tjejer fick när vi kom dit.. bra mat efter träning? Njae kanske inte så, men gott vare ;) haha!

Noel blev gör ledsen precis innan vi skulle åka hem då övertrötten slog till honom.. han sten slockna i bilen på väg hem och de va bara å bära upp han i sängen å av me kläderna så sov han vidare :)

Imon blir de öppnis på förmidddagen, ska då fortsätta me boken ja börjat me till Noel tänkte jag å sen hoppas på att Noel tycker babysången är lik kul denna gången.. :) Dock sket han ju ner sen mitt i allt förra gången så han missa en stund haha!!
Sen efter de blir de hem å käka å fixa lite å sen vid 2 tiden kommer Pappa S och leker lite, då tänkte vi även testa å ge Noel lite mat, jag hade tänkt göra de både igår å idag men vi har inte haft tid till de, å vill ju inte stressa i han de utan de ska ju va i lugn och ro, och kan ju va kul ifall S oxå får vara med första gången imon :)
Sen vid 3 kommer ju prästen å pratar med oss och planerar lite för dopet :)
Sen skulle nog Madde försöka orka me ett litet besök efter de oxå.. så ja fullt upp imon oxå ;)

Nu ska ja sitta me hårfärgen typ 15 min till å sen blir de dusch å sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback