Ett mamma öra hör aldrig fel!

Nu är de nog dax för sängen för mig me snart.. klockan ticka på vädligt fort igen som vanligt hehe, trodde inte hon hade hunnit bli efter 11 redan.. men jodå!

Madde kom för bli på en liten kvälls tjöt.. så gick ut och möte henne på uteplatsen så stod vi där och tjöta en stund.. strax innan hon skulle åka så flytta vi in oss i trapphuset en stund hehe.. tyckte då jag hörde någon som gav ifrån sej ett rop.. fråga madde ifall hon hörde något, men nej hon hörde bara ett lågt ljud av teven. Vi sa iaf hej då och så gick jag upp, mycket riktigt var de mitt öra som hörde rätt.. för när ja kommit in och tagit av mej skorna så var de något som ropa lite i sömnen igen och jag gick in och stoppa in nappen haha:)
Ett mamma öra hör då aldrig fel ;)

Suttit och kollar lite på ullareds bloggen nu oxå.. gaah ja vill köpa hela affären typ;) höhö.

Imon blir de besiktning av bilen som jag skrev innan.. boring!! Sen efter de så åker vi nog ut till Teresa i sandared och trycker lite på magen så bebis kan komma ut nångång..den är iaf beräknad denna veckan så kan ju komma när som helst ! hihi.. Som vi längtar nu!!

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa mej för natten och släcka ner i lägenheten. Sen ska ja se ifall ja orkar läsa ikapp lite bloggar inte , just nu ligger min bloglovin på 300+ !! gaah haha! vadå efter:p

God natt ♥

"Men mamma måste du alltid ta kort när jag leker?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback