Åhh minnen!

Sitter å kollar på en unge i minuten just nu.. som säkert alla andra mammor/gravida gör haha:)
Fick en sån flaschback när hon som födde precis (me en kille å tjej i rummet oxå) När hennes krystvärkar bara började så plötsligt, så fort kom mina oxå bara helt plötsligt när jag hade hunnit bada i typ 10-15 min.. å lika fort kom Noel ut som hennes bebis :)  Vilka minnen man kan få tillbaka ibland :)
Kan ibland komma ihåg hur varm å go han var när han kom upp på bröstet, å lukta underbar varm bebis!! ♥

Iaf känner jag mej dö trött just nu... vi kom hem från Ullared vid 8 tiden så har verkligen blivit en heldag där, vi kom väl ditt runt 1 tiden :)
Blev en heldel fynd faktiskt både till mej å Noel :) Mitt bästa var iaf 2 kanon bra tränings byxor.. har man bra å snygga träningskläder blir de roligare att träna :P
Snyggaste till Noel var nog ett par längre jeans shorts.. eller dom två snygga pyjamasarna han fick av sin "gammel"farmor .. anledningen till att jag gör "" såna vid gammelfarmor e för jag inte tycker min farmor så gammal för att bli kallad gammelfarmor haha.. hon e ju inte ens 70 ;P Vi köpte till och med likadana jackor på ullared hahaha.. Hitta en svart baseball jacka (har ju en blåvit från hm) men ville ha en svart oxå, matcha Noels ännu mer haha, min farmor tyckte dom va så sköna å snygga så hon köpa oxå en ;P
Får la se ifall ja kan få upp lite kort i veckan på våra fynd :)

Imon får vi se vad vi hittar på, men skulle nog vara bra väder då oxå :)  Såg att en i mamma gruppen hade uppdaterat i våran grupp på facebook att hon skulle till djurparken imon å undra ifall några fler skulle dit.. kanske man drar dit .. får la se :)


Min Knorr tänk att du vart så liten ♥

 



Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella! säger:

Åh visst är det häftigt att tänka tillbaka på sin förlossning. :) För mig känns det fortfarande så overkligt att jag gått igenom en, att jag legat där med värkar. Jag längtar grymt till nästa gång haha!



Sv: Vilken djurpark är det ni har så nära till? :) Jag älskar djurparker haha. Jo det ska bli sämre väder här med.. men idag ska det bli upp mot 24 grader.. :D

2011-05-10 | 10:09:20
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback