80 eller 25 år?

De e fan frågan idag alltså.. herrejises va ont jag har!!!! hahaha.. har ärligt talat ondare nu än efter jag fött Noel :P  Ja kan fan knappt sätta mej ner, de tar verkligen emot i låren :P

Idag har vi iaf varit på öppnis.. promenaden dit gick faktiskt okej, gör faktiskt inte lika ont när man går som när man sätter sej ner eller så ;P  ganska många mammor där idag igen..
Idag var Noels hand å fot avtryck klart, blev bra faktiskt !:) Sen påbörjade jag en liten Noel bok idag men kom inte så långt så får fortsätta me den nästa vecka ist :)
Idag var Noel vaken hela tiden oxå, han hann till och med vara med på babysången som är sista halvtimman.. dock sket han ner sej mitt i allt så va bara å gå å byta blöja haha!! Sen sten däcka han i vagnen nästan så fort jag satte ner honom hehe.. de tar på energin å leka me massa andra bebisar :p

Väl hemma å kände jag oxå att ja va ganska trött.. ja tog bara av Noel ytterkläderna å la han i min säng å där somna han om ganska så fort.. ja låg å kolla lite serier å sen somna jag oxå å sov 2 timmar me Noel ;) gott!!

Sen följde vi med Mia på en liten promenix, gick till affären å köpte ägg åså :P Går åt mycket ägg här hemma nu då de e de jag äter till frukost varje dag hehe!
Å nu är vi hemma igen å sitter å lyssnar på barnsånger i soffan... Noel är inte så jätte road faktiskt utan gnäller mest just nu haha!!  Vid såna tillfällen kan ja typ tänka , snälla låt klockan bli 7 så vi kan påbörja läggnigsförberedelserna haha!! E lite tidigt å göra de redan kl 6 :p
Å blir nog inget bad idag då jag inte kommer ner till badkaret skulle ja tro hahaha!!

Men nu ska ja underhålla barnet här i iaf minst en timma till ;)

 




Kommentarer
Caroline och hennes två V:n säger:

Ja det här med storlekar blir man inte klok på! KLäderna jag köpte på åhlens är jätte stora i storleken och från hm litet...



Vet inte riktigt hur lång han är nu, det va över en månad sen vi mätte honom och då va han 60 cm. Hur lång är Noel?

2011-05-18 | 23:16:57
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback