4 månader av kärlek.

Idag blir min älskade lilla knodd hela 4 månader.. wow !! Från ett spädis till ett litet barn med en otroligt stor och härlig personlighet!  Glad och envis som en åsna precis som sin mor ;)  Men de har han nog även fått lite ifrån sin far haha!

De händer självklart saker me den lilla pojken hela tiden och han lär sej saker hela tiden. Tänker dock inte sitta här å göra nån sån skryt lista nu för de orkar jag inte haha, sånt finns i hans bok ist här hemma:)
Men stå och sitta är iaf de som är roligast nu, ligga är typ lika med döden !  Så babygymmet har ekat tomt ett tag nu, de kan funka en stund bara ifall han får sällskap.

Mat har vi ju oxå börjat med som ni har läst/sett, och de gick ju bättre än väntat . Får se ifall de går lika bra när vi byter mat nästa vecka ;D  Men de va spännande tyckte han för då fick man ju kladda en massa haha!

Tänk att för 4 månaders sen så var Noel ca 13 timmar gammal. ♥  De har gått så otroligt fort, men ja njuter varje sekund ja har denna lilla människa i min närhet !

Magläge är ju inte de populäraste här hemma , men vi tränar lite varje dag och de går oftast bättre om han får ligga och hålla på med något samtidigt , så en bok funkar ju alltid ! :P

 

Stå upp är super kul ;)

Och kladda va ju ännu roligare ;p



Kommentarer
Lina säger:

jaa då kommer Gud verkligen hata er, hahaha! nää, frida gud älskar alla de vet du väl:)) vi ska också ha dem psalmerna o en till låt, min syster ska läsa en dikt o jag ska läsa den där bönen vi tackar för vårt barn o grejer... sen är de la typ prästen som tjötar å ber nån bön sen äre slut:) smörgåstårta o tårta efteråt, muuuuums! ha så kul ikväll, kör bara!

2011-05-28 | 21:21:02
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

hahaha Wilda var inte heller superförtjust i att ligga på mage, men hon lärde sig krypa till sist ;-)

2011-05-28 | 21:55:16
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback