Vill ha!!

Jag vill ha fler timmar på dygnet haha... dagarna går för fort.. de därför jag aldrig kommer i säng i tid, för de e för lite timmar på dygnet :P
Men funderar på att förflytta oss till sängen nu ist för jag kollar ändå inte på teven så då kan ja lika väl lägga mej i sän gen me datorn ist.. haha...
Senaste dagarna har dom börjat göra reklam för alla serier igen som kommer igång nu i mars, vilket fick mej att tänka på one tree hill som ja följer på internet ist, så gick in å kolla på den sidan, och visst hade de kommit två nya avsnitt :D Så sätter säkert på ett sådant i sängen å glor lite på de..

Knorren sover fortfarande.. men ska nog väcka han strax då han bajsa för en stund sen;P Och sen tänkte ja få i han lite mat..
Min lilla snutt hihi.. Tänk att en body i st 50 fortfarande kan se så stor ut på han..
Idag provade ja både en mumin dress och en heldress som han har i st 56 men de åkte av lika fort igen=/
Hans garderob börjar bli lite tråkig nu ju.. men vill verkligen inte köpa mer i st 50 nu .. så ja de e väl bara fortsätta å mata å mata :P haha

Kommentarer
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Ja dagarna går verkligen för fort, vips så är det kväll och man ska gå o sova igen :P



Vad söt han är , lilla knorren :)

2011-03-02 | 07:50:20
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback