vi lever :p

Hann bara inte uppdatera något igår ...

Jag fick ju inte speciellt många timmars sömn haha.. men vid 7 tiden väckte iaf Noel mej ,då hade ja fått sova 3 timmar.. då blev de frukost för honom å sen underhålla han en stund tills han blev trött å somna om, då vila ja en stund till ;)
Sen upp å fixa oss vid 10 tiden.. å sen vid 11 bar de av hem till Lina och Aron :D Där blev de massa mamma tjöt och pojkbus ! Oj va dom lekte me varandra, spang omkring som två galningar å skrek kinesiska ord!  Eller var de så? ;)

Sen framåt 4 tiden så åkte vi mot stan igen för att möta upp Teresa och John och gå på utförsäljning av barnkläder..  fanns väll inte jätte mycket att hurra för.. men blev lite saker till Noel iaf.. som vanligt;)

Efter de så åkte vi och handla lite, behövde mjölk bara.. Orkade inte ta me varken stol eller vagn in då de bara skulle gå så fort, så slängde upp Noel på axel bara. . Innan vi var ute ur butiken hann Noel flörta me hela 3 tanter som va tvungen att titta och prata lite me honom haha.. jäkla charmör han e alltså!

Väl hemma började vi bli trötta båda två men kl va ju bara strax innan 7 så lite för tidigt för att lägga honom.. så försökte underhålla han så gott de gick efter han fått mat.. efter en stund så blev de ett bad ist, då håller han ju sej vaken å är glad även fast han e trött haha!
Efter de gick vi och kollade på tv och ja de dröjde inte länge innan han somna i min famn ist strax innan 8..  så gick in å la han i sängen och kände även hur trött jag var.. så halv 9 gick ja å la mej med Noel haha!!
Ja JAG gick å la mej halv 9 igår.. va nog 100 års sen sist de hände?! :P
Vi sov både två till halv 9 idag.. haha .. snacka om att vi var utvilade! Tackar min son som bestämde sej för att sova till halv 9 idag då han annars denna veckan har ändrat sin tid till 6-7 ist.. han märke väl att hans mor behövde sova !;)

Så idag e ja fan pigg !! :D Noel börjar bli lite halv trött just nu då han bestämde sej innan för att hans förmiddags tupplur bara skulle vara på 30 min.. mhm... så nu har han fått mat igen precis å sitter här jämte och grejar.. får väl se ifall han kan vara på någorlunda humör en stund till, för tänkte sätta han i sin babysitter nu medan ja tar en dusch.. sen blir de nog att gå ut i solen en sväng..

Jag hörde rykten om att de ska snöa i helgen IGEN!! ?!? 
Gör de de så funderar jag på att dra ner rullgardiner för varje fönster och inte komma ut förrän i maj eller nåt.

Noel skänker en tanke till sin far idag oxå som opererar bort halsmandlarna nu på morgonen.
Hoppas han får käka mycket glass ;) höhö


Kommentarer
Ida & Jouline. säger:

Kan tro att han flörtar med alla :)

Nej tack ingen mer snö.

Kram

2011-03-25 | 11:49:03
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Haha, jo men precis ;)

2011-03-25 | 19:33:26
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback