Toppen!

Idag har jag en liten kille som vaknat på toppen humör  :) Vi vakna först strax efter 6 tiden men då blev de bara lite mat fort å sen somna vi om gott båda två till halv 9 =)  Å vid 9 tiden tog vi oss upp...
Nu har han käkat frukost och de är min tur strax, hoppas han tillåter detta ;) haha

Har piggat upp han ännu mer genom att sjunga Kaj låten å nu spelar vi på Ba ba ba me Miss Li  ;D
Men vem kan inte va på bra humor idag.. det är strålande solsken och ser ut som en riktigt härlig vårdag ute !!!  Får väl se ifall vi kanske hinner ut något innan vi ska åka iväg på loppis.. annars blir de ju promenix efter när vi kommer hem iaf :)
Än så länge inga tecken på den där snön jag hörde rykten om.. men jaja än ska man väl inte ropa hurra för de kan ju bara komma sädär pang har ja märkt :S

Men nu ska ja umgås med min lilla solstråle ♥

Kommentarer
felicia- ung mamma till jennifer säger:

eller hur :D man kan äta hur många som helst! :)

2011-03-26 | 10:53:15
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback