Svar på kommentar:)

Svar till Emelie :)

Okej va kul :D Jag pumpar ut nästan en hel sån avent flaska per måltid.. så går över 125 strecket på flaskan, så brukar bli ca 140 ml skulle ja tro.=)
Så har testat mej fram lite, precis när ja börja pumpa så åt han mellan 100-125 ml, sen har ja ökat på lite nu i efterhand och han får iaf i sej allt utan att få upp något.
Provade att ge han lite mer en gång, typ 150, men då blev de lite för mkt för den lilla magen så då kom de upp lite igen haha =)
Då han oftast äter upp allt i flaskan utan å känna efter i fall han är mätt eller inte ;)
Va samma me Noel, han somna alltid vid bröstet ganska så fort.. men funkar bättre me flaskan,  men när han e trött å äter så äter han typ i sömnen de sista i flaskan haha!


Kommentarer
Anonym säger:

Tack för svar! :) Jag pumpar också mellan 100ml till 145ml nåt sånt men ibland är det som att jag har slut mjölk då när han ska äta nästa gång för då kommer det i princip ingenting så nu både pumpar jag bröstmjölk och ger ersättning! Tror min mjölk börjat sina lite för jag hinner inte få i mig mat som jag borde tyvärr..

2011-03-16 | 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback