sängen.

vi tillbringar fortfarande våran dag i sängen... ja har inte heller gjort speciellt mycket här hemma medan knorren sovit.. han sover lite oroligt så ligger hellre här me honom å myser :)
Han sover, men vrider å vänder på sej emellan åt å piper till ifall han vill ha nappen..
Näsan e fortfarande andningsbar och inte igen täppt.. snörvlar till ibland och låter som en liten gris bara :)

Får väl se hur länge till han sover innan han vill ha lite mat :)
Jag ska nog bara ligga här å kolla lite film.. känner mej ganska slö å kommer nog fortsätta göra de i och med att vi inte kommer komma ut och få nån frisk luft idag.. men de får vi nog ta imon :)
Men som sagt, bäst å ha en inne dag iaf : )


Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se säger:

Det lät ju himla smidigt med flaskan i alla fall :)

Vad har du för pump då? Funkar den bra? Pumpar man tills det liksom inte kommer mer ur bröstet då?

2011-03-14 | 14:31:07
Bloggadress: http://myshoebox.se
Lina säger:

Japp:) Hehe



Min bvc-tant informerade mig om de, börjar nästa tisdag isåfall, får se om jag ska gå men de kan ju va kul, sen blir de nog öppna förskolan här i borgstena lite senare i vår:)

2011-03-14 | 14:37:56
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback