poff.

så va även den dagen slut.. å som ja sa igår, vill ha fler timmar haha  :)
Först nu har ja tid att sitta vid datorn, därför de inte vart något bloggande idag ! :P
Vi gick upp ganska sent idag å då blev de frukost för båda och sen satte ja mej å pumpa ut lite mat för dagen till knorren, går riktigt bra me nya pumpen :) Orkar jag så brukar ja pumpa ut två flaskor åt gången.. men brukar ofta ta en pause efter 1 1/2, e ganska tråkigt å jobbigt för handen å sitta å pumpa haha :P
Sen gjorde vi oss iordning å efter ett tag så va Noel totalt övertrött å jätte grinig.
Jag ville åka till ellos fyndbutik men hade inte lust att ta me mej Noel om han va så trött.. Så han fick hänga hos sin mormor en sväng medan ja åkte dit :)
Hitta lite kul grejer faktiskt, de blev en ny stor vardagsrums matta för 100 kr  å en ny lampa för 100 kr.
Sen hitta ja en kul väska som man sätter i den där tändar grejen som finns i bilen, så värmer den barnmat som man har med sej :) 75 kr kosta den bara nu.
Sen blev de en dans matta+spel till playstation, har alltid velat testa de haha, å nu när de va billigt så kunde ja ju lika gärna köpa de å testa, 100 kr=)
Sen blev de 3 filmer å en stegräknare , 50 kr för den å 10 kr st för filmerna =)  Hej fynd butiken lixom ! ;D
Tycker de är bra att dom har öppet personal butiken två gånger i veckan även för alla andra.
När ja jobba på ellos sprang ja där hela tiden på rasterna typ haha ;)

Sen efter de åka ja å handla grejer för att göra hamburgare, å sen till mor. Där sov knorren gott :)
Skönt att va hos mor och ta de lugnt :) Sen gjorde mor iordning hamburgare till oss, mm gott vare!
Sen vakna Knorren å även han ville ha mat! Blev lite tv kollande åså sen.. å sen packade vi ihop oss och åkte hem vid 9 tiden :)

Väl hemma fick Noel sitta och tjöta lite i sin stol så tog jag en dusch, sen på med pyjamas på båda två och sen somna Noel ganska så fort här i sängen och jag har grejat lite och sen pumpat ut två nya flaskor me mat till honom :)  Och nu äntligen tog jag mej tid att skriva ett blogg inlägg haha =)
De negativa me att inte hinna blogga på en hel dag är att de blir så långt inlägg sen när man väl tar sej tid:P

Orkar nog inte läsa några bloggar ikväll så nu fylls min bloglovin på så där mkt igen, ligger över 200 inlägg där just nu.. så tråkigt när man hamnar efter i era liv :P

Imon ska vi iaf åka och hälsa på mina arbetskompisar på Ericsson.. skoj !! :D hihi

god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback