Kvällen...

Oh så gott ja somnade jämte Noel innan haha.. vi sov rätt länge ihop faktiskt, längre än vad jag hade tänkt mej ;) Vakna typ vid halv 7 å så låg vi kvar i sängen till strax efter 7 :P Då gick vi upp så fick Noel ta sej ett bad och sen fick han kvälls mat...
Medan ja greja lite sen så lekte han en stund i sin babysitter tills han började bli trött igen, då fick han sitta i knät medan vi kollade på Solsidan !:)  Å precis när de va slut så föll övertröttheten över honom å han blev gnällig.. så de blev bums i säng så.. å ja som vanligt så blev han helt tyst när han får lägga sej när han e trött :) Så nu har han somnat för natten min lilla goding =)  De verkar som han börjar bli lite förkyld stackarn=/ Låter lite täppt i nästan emellanåt och nyser mer än vanligt... hoppas han inte blir sjuk :( !

Själv tänkte jag laga lite mat nu.. har inte hunnit käka mer än frukost idag pga hur knorren har mått.. å när han väl sov ett par timmar här hemma så pasade ju jag på att göra desamma :) Så nu blir de mat :p




Kommentarer
Sandra - Bf 9 Mars 2011 säger:

Han var 52 cm lång och vägde 3850 gram!

2011-03-13 | 21:24:16
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback