Klängis.

Jag hann bara med halva disken innan, innan ja hör någon som ropar inne i sovrummet. . typiskt !
Tror han är inne i nån sån där fas just nu.. då han aldrig annars vaknar så fort när han sover.. han sover ofta minst 2 timmar, å då är de lite för att vara honom.
Men nej han hade bestämt sej för att han minsan inte skulle ligga där.. men trött va han ju..
Så blev att ta på bärselen (som jag inte alls gillar). . så fick han hänga där i ist så gick vi å diska klart.
Sen satte vi oss här i soffan ist.. för ja orkar inte gå omkring me han för länge i selen för ja får så jäkla ont i ryggen.. min rygg är ju redan dålig sen innan å den klarar inte riktigt av bärselen =/
Men ja han somna ju efter ett tag i den å sover än.. . så ska låta han sova en stund till så hoppas ja på att han inte är så grinig sen när vi ska till Catte..
Men ska se ifall han går me på att ja ställer mej upp å går å drar på lite smink i fejan.. eller ifall han vaknar å blir sur på mej då haha... för han sover väldigt gott nu ! :P

Men aja, göör tråkigt de här ju haha.. Jag är ju inte alls van vid att ha en sån här klängis som gnäller ifall han inte blir buren.. så ja något är de me honom.. utvecklingsspårng eller va kallar man de? Har bara läst om de inne i andra bloggar å då kan dom vist bli klängiga å gnälliga..   hoppas de går över snart .. för tycker han ska klara av att ligga själv när han ändå sover ! Men jaja han får väl vara en liten apa ett par dagar nu då;p


Tittut !


Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Åh det var ju en bra ide, att jag inte har tänkt på det! det ska vi testa :)

2011-03-23 | 15:52:42
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
Jessica ♥ mamma till alicia ♥ säger:

SV: Tack för tipset!

Jag har skaffat mig mjölkuppsamlingskupa istället, funkar perfa imed jag läcker så mycket :) Behöver man itne köpa pump hehe. Men när du tar med dig en flaska med bröstmjölk när du ska iväg, tinar du upp det innan du far iväg då eller hur gör du? För tycker det verkar himla klyddigt imed det inte får vara ute ur kyl/frys alls länge. Och jag har ingen aning hur många ml man ska ta med sig egentligen?



Haha, nja jag tror inte jag har grädde i min bröstmjölk imed hon äter typ hela tiden :P Borde ju varit mätt längre annars väl? :P Men hur ofta äter Noel? Kräks han mycket? Alicia kräker aldrig så det kan ju vara det också som gör att hon går upp så mkt i vikt :P



Kram!

2011-03-23 | 22:56:38
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Sanna - Mamma till Isabella. <3 säger:

Haha Isabella vill inte heller sova när man lägger ner henne nu. Ska bara vara i mammas famn. Kan bli rätt jobbigt, men är samtidigt mysigt :) Nu lyckades jag dock få henne att somna i vagnen. Får se hur länge hon ligger där haha

2011-03-24 | 11:26:34
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback