Hon är kul hon.

Innan jag skulle åka till min pappa innan så prata jag me min farmor på msn en sväng, hon frågade hur långt fängelse straff man får för mord! haha. . hennes granne spelade för jäkla hög musik som hon va trött på sa hon, så hon funderade på att gå upp me en yxa sa hon ;) haha

Å sen nur när ja kom in så såg ja att hon va inne och va självklart tvungen att fråga hur de hade gått, ifall hon hade slagit ihjäl nån eller inte.. ;p
Hon e knas min farmor ♥

Fritte / -How wonderful life is while you're in the world säger (23:11):
inte vart uppe å mördat nån granne än  ? 

gunn säger (23:12):
Nej, de slutade faktisk spela men just nu möblerar de om!
gunn säger (23:13):
och så har de börjat pippa - sängknarren du vet

Fritte / -How wonderful life is while you're in the world säger (23:13):
haha

gunn säger (23:13):
De brukar ta 10 min innan hon börjar stöna och ropa!
gunn säger (23:14):
men han vrålar ändå mer lite efter henne ha ha - som porrfilm utan bild

Fritte / -How wonderful life is while you're in the world säger (23:14):
haha de e bra att du har koll på grannarna !

gunn säger (23:15):
Hur har ni haft det ikväll - måste ha lite koll på Er ockskå!
Hade hellre haft tysta grannar ha ha


Haha ja hon e allt bra rolig min farmor :)

Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Hahahaha, vilken härlig farmor du har! När min farmor levde visste hon inte ens hur man startar en dator :)

2011-03-27 | 11:02:55
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Ida & Jouline. säger:

Ja hon älskar sin och sen kan man ju ta bort den som sitter vid huvudet.

Tycker den är så bra när man kan reglera både ryggen o benen i olika lägen. Somnar hon sittandes så sänker jag den så hon näsan ligger Toppen

2011-03-27 | 16:02:17
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback