Duktig kille och dum mamma!

Gud va ja blev förvånnad i morse när jag vakna vid halv 7 och Knorren fortfarande sover.  Och med fortfarande menar jag att han totalt hoppade över sitt natt mål vid 1 tiden som ja låg och väntade på haha!
Lite irriterad ja blev på mej själv att jag inte hade gått och lagt mej strax efter Knorren gjorde det.. oj va många timmar jag hade fått sova då =)  Han somna ju strax efter 10 och sov alltså till 7 då de va dax för frukost !! :)  Hur klara han sig undrar man ju, han åt sista gången vid 8-9 tiden innan vi åkte från mamma... det är ju ändå 10 timmar..  a ja klagar inte ifall han sover hela natten :P Och han hade ju vaknat ifall han va hungrig.. speciellt eftersom ja fick flytta på han ett par gånger eftersom han rör på sej i sömen och smyger sej närmare mej haha;)
Hoppas han väljer att sova så i natt oxå ;D

Jag vakna iaf vid halv 7 av att jag nästan låg utanför sängen.. han hade ju börjat smyga sej närmare mej i natt som ni såg på bilden i inlägget nedan... ja flytta då på honom..
Så här såg de ut när ja vakna haha !!
Här e de någon som inte blygar me att ta för sej av sängen ;)




Han har iaf käkat för ett tag sen och sen ville han sjunga lite så vi tog oss en sång stund höhö.. Och nu har han somnat till här jämte mej igen.. han älskar numer att få ligga på mage och sova.. han blir helt lugnt när han får ligga så och somnar oftast bara efter en liten stund. Tror det är skönt för hans lilla mage när han får ett litet tryck på den.

Jag tänkte iaf gå upp snart å se om de finns något att äta till mej oxå :) sen rota fram lite kläder till mej å Knorren... vid 3 tiden ska vi åka bort till jobbet å hälsa på ju :D


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Härligt när bebisen sover. :-)

2011-03-03 | 13:09:39
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Caroline - mamma till Viggo. säger:

Viggo sover också på magen, vägrar oftast nånting annat. Jag råkade nämna det för en bekant och oj vilken predikan jag fick om hur farligt det är! Suck...

2011-03-03 | 17:53:01
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Tess säger:

Junie sov helst på sidan förut men nu ligger hon på ryggen fast i veckan la hon sig bekvämt på mage och stensomnade! Jag blev nästan lite rädd för jag låg bredvid, tänkte att hon kan ju aldrig få luft så där..men det gick bra. Fast jag vände på henne sen ändå ;-) kram

2011-03-05 | 05:20:55
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com
Farmor säger:

På 60-talet skulle alla små sova på magen eller så skulle man byta sida, hö - vä - mycket noga för att de skulle få vacker huvudform ha ha

2011-03-05 | 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback