Dop.

Har nu i veckan suttit å kollat runt på lite dop tips åså.. ska försöka hinna boka kyrkan nu i veckan.. gäller ju att vara ute i tid å känner mej redan stressad över det. Men de blir nog dop i början av juni hade vi tänkt oss:)
Har funderat lite på hur inbjudningar ska se ut åså, fick lite insperation av min mor idag. Så får väl se :)

Låtar å sånt har ja typ haft klart sen mitten av graviditeten haha.. sen om de blir alla dom eller de kommer till någon annan, de vet jag inte än.. =) 
Men lite kul att sitta å planera lite sånt här... tiden går ju så fort så snart är vi i juni redan !
Ska prata lite me S om de när han kommer i veckan.. tror i och för sej att ja får igenom de flesta av mina ideer haha ;)

Ni som har barn, hur gammla va dom när dom döptes eller ni som ska döpa dom, hur gammla kommer dom vara?:)

Kommentarer
johanna säger:

Mina har varit runt 3 månader..

2011-03-29 | 09:47:10
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Här planeras det också dop, ska försöka ringa idag och boka kyrka. Blir nog i mitten/slutet av maj, det är mycket som ska planeras...hua. :P

2011-03-29 | 10:10:56
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
hanna säger:

Bara ni inte har den 19 Juni för då får ni ju komma på min konfirmation!♥



sv; Hihih kul att någon gillar samma musik som mig! :p

2011-03-29 | 16:19:11
Bloggadress: http://hhannaalmgren.blogg.se/
Liza - Mamma till Joline säger:

http://www.printswithwings.com har en hel uppsjö av massa fina kort. Vi beställde våra därifrån, mycke bra priser också!

Joline kommer vara ca 4 månader när vi har hennes namngivning - lagom!



Svar på din fråga. Jag använder stämplar och gör en del på frihand. Prövar mig fram och blir jag inte nöjd så slipar jag ner och målar om. Är du sugen på att beställa en egen tavla så hojta till :)

2011-03-29 | 22:17:19
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
marie säger:

Filippa var tre månader när hon döptes :) säg till om du vill ha hjälp med planeringen sugar! Pussa lillprinsen från mig <3

2011-03-30 | 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback