Antingen eller ?

Här finns de fan inget mellan läge på läggdags verkar de som.. antingen super tidigt som igår, redan innan kl 9 eller sent ? ja för nu e ju kl halv 2 å ja är inte ens på väg in i sängen.. där emot är jag på väg ut till köket strax för att hämta något å dricka som vanligt !! Öken munnen ;P

Har iaf lyckats läsa ikapp mej i blogg världen nu och känner mej inte lika efter i alls liv ;) haha
På teven står de på nån film som jag inte alls har hängt med i . .  så ja vi får väl se när ja förflyttar mej till sängen..får nog bli ganska så snart iaf..  Va å kolla till Noel för en stund sen och de såg ju ganska så skönt ut att sova ;)


I onsdags pröva ja å lägga Noel i sin säng en stund då han va trött och han somnade faktiskt. Så ja passade på att ta en dusch, å sen när ja kom ut ifrån duschen så hörde ja något i sovrummet.. de va ju deffenetivt någon som var vaken, men de va inget skrik utan glada ljud haha :) Jag smög upp på honom me kameran å han märkte inte ens att ja kom först för han va så upptagen me sina vänner i sängen ;)

 

Som sagt så sover Noel fortfarande i sängen med mej, då de blev så i början när man ammade på natten så va de enklast så. Och även ifall Noel sover hela nätterna nu så får han ligga kvar hos mej endå. Jag vet att de blir svårare att vänja honom vid sin egen säng sen, men jaja då får de väl vara de då, jag har inte bråttom me att lägga honom där borta endå, de är mysigt att sova jämte honom :)

Så ja just nu sover han bara korta stunder på dagen i sin egen säng, sen tror han mer att man leker där i ;)

 

 


Kommentarer
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Ja, jag blir såå less! Och det är alltid samma tjej/tjejer som kommenterar direkt det är nå. Dom är i samma umgängeskrets som jag och är inte alls förtjust i den ena och ändå kan hon inte låta mig vara..



Nu var det så att hon har en likadan vagn som den jag vill köpa och det går ju tydligen inte för sig, så hon försökte väl få mig att inte köpa den eller nå :p haha

2011-03-26 | 07:39:08
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Jo tack jag vet :p haha, men vissa verkar inte ha nå liv och måste lägga sig i andras eller nåå.



Tack så mycket :)



Ni med :)

2011-03-26 | 09:55:54
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Anna-Mamma till Kevin säger:

Nämen, inte?! Dom kanske får in snart! :)

2011-03-26 | 09:59:13
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback