Vakna snart eller?

Är de någon som är segare än mej så är de min son i denna värmen! ! Han har nu sovit i 2 timmar snart och jag har dö tråkigt!!
Så ska faktiskt ta och väcka honom nu så ska vi åka upp till Marie och leka ist ! Vet att Filippa är hemma oxå å hon tycker de kul när Noel kommer , eller Nowel som hon säger hehe:p Ja tycker de nästan låter som en liten diamant, å han e ju min lilla diamant ! :p

Jag och Marie hade ju tänkt köra de vanliga passet idag, men tji fick vi, dom har tagit sommar uppehåll på alla pass på mitt gamla gym å kommer inte sätta igång dom förrän i sep igen :S What the fuck?
Tur ja har ett till gym nu då så jag kan köra pass där ist :p  Så vi kör ett vanligt pass på gymmet sen och kanske en PW på de oxå :)
Noel skulle nog leka me Kim en sväng då :)

Ohh nu är de äntligen nån som börjar tjöta där borta i sängen så nu ska han få komma upp :D


Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Okej! Har du kört färsk bröstmjölk då (direkt från källan, hehe) eller har du använt fryst? Eller du kanske tog erästtning?

Jag har små isbitar med bröstmjölk i frysen så jag tänkte att jag kan späda med en sån :) Det är typ 20ml i en.

2011-06-07 | 18:53:24
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback